Jeg kan kun sende til nærmeste afhentningssted

Du kan kun vise afhentningssteder, hvis du har en aktiv bruger på enten et betalt abonnement eller på trial, som er forbundet til vores system med en API Token.

Hvis du har et gyldigt Smart Send abonnement følg da guiden nedenfor.


Når fragtmetoden vælges, kan du så se en tekst, om at der sendes til kundens nærmeste afhentningssted?

Nej: Tjek at fragtmetoden er sat til Afhentningssted og ikke som Privatpakke uden omdeling (her sendes pakken automatisk til kundens nærmeste afhentningssted, som selv vælges af fragtfirmaet, enten ved label oprettelse eller ved selve forsendelsen). Hvis fragtmetoden er Afhentningssted så er vores modul muligvis ikke kompatibelt med jeres checkout flow. Se hvilke checkout flows vi er kompatible ved at gå til vores integrationer øverst på siden. Ellers kan du kontakte supporten så vi kan finde årsagen.

Ja: Det kan skyldes flere ting. Tjek først:

  1. Tjek at der er indtastet en gyldig forsendelsesadresse i checkout (denne bruges til at finde de nærmeste afhentningssteder, så adressen skal være gyldig).
  2. Der er indtastet ukorrekt brugernavn og API Token i modulets indstillinger
  3. Fragtmetoden er sat som “Valgfrit afhentningssted” (Engelsk: “Select Pickuppoint”) i tabellen over fragtmetoder. Alle andre fragtmetoder vil ikke vise en dropdown med afhentningssteder.
  4. Du har ikke opsat en forsendelsesmetode der er gyldigt til det valgte område/zone, produkt i kurven eller vægtklasse.
  5. Placeringen af dropdown menuen er skjult. Prøv at ændre placeringen til under forsendelsesmetoden.
  6. Tjek at andre plugins ikke overskriver Smart Send funktionaliteten.

Hvis der stadig ikke vises en dropdown under forsendelsesmetoden i checkout så kontakt os for hjælp. Det kan skyldes at temaet eller andre moduler overskriver checkout filen så vores modul bliver ignoreret.

TOP